Voorwoord

Om met “Dag, beste lezer” een eerste post te beginnen is natuurlijk te kazig. Daar kun je tegenwoordig niet mee aankomen. Niet cool. Vroeger (nog zo’n woord…) wel. Tenminste, niemand die me er ooit op aangesproken heeft toen ik bezig was met bij elkaar geknipte en geplakte magazines die in oplages van 254 de wereld over gingen. Ergens in de jaren 80 en 90 was dat. Muziekblaadjes, met voorwoorden. Of; Weblogs, voordat het web bestond.

Dus, beste lezer, welkom bij I Jam Econo! Ha! Ik begin gewoon opnieuw, in een nieuwe tijd, een digitale tijd, zonder geknip en geplak (fijn!), met muziek als hoofdmoot, en verder wat verder ter tafel komt. Beetje voetbal, TV, broeikasgaskamers, dat soort werk. Ach, je kent het wel van die 16 miljoen andere blogs waar ik me nu tussen schaar. Hoeveel daarvan zouden hun eerste post hebben afgesloten met de woorden “Veel leesplezier gewenst, beste lezer”…?

Paul

5 Reacties op “Voorwoord

  1. goed artikel zeg, kill yr friends!
    en fijn he? wordpress…
    de mijne heet http://mirrormundo.wordpress.com/
    en als we het over muziek hebben, even je muziekkennis testen: help me de vraag van mijn leven op te lossen:

  2. Tuuk, heb er zelfs al funkkenners voor aan het werk gezet, maar geen resultaat. Misschien weet een van mijn 17 lezers het antwoord…?

  3. 3 bands slechts? das nait veul! en die muziekkwis?? ik zou het niet weten, lekker orgeltje trouwens.
    nu even de foto’s van 65 days of static (GOOEEDD!) afwerken, wellicht tot vanavond

  4. buddy…are you coming to silver mount zion show tonight? call me…..ajay

Geef een reactie

