Intussen, op MySpace…

…gebeurt niet veel meer tegenwoordig. Schijnt. Misschien maar goed ook; je zit toch uiteindelijk gewoon ene meneer R. Murdoch te supporten. Ken de man niet persoonlijk, maar iets zegt me dat ik daar niet rouwig om hoef te zijn…

Maar goed, MySp bestaat nog, en ik en m’n 500+ vrienden dolen er nog ergens rond. Drie ervan zelfs met een door mij geschreven bio. Met alle drie vrienden heb ik daadwerkelijk ooit een of meerdere biertjes gedronken!

Paceshifters

Paceshifters uit Wijhe/Olst

Een sprookje: www.myspace.com/paceshifters

Ricky & de Koters

Ricky & The Koters uit Amsterdam

Een psycho-therapeutische analyse: www.myspace.com/rickyenthekoters

Birdskin

Birdskin uit Raalte

Een U weet niet wat u gemist hebt-verhaal: www.myspace.com/birdskindotcom

Paul

Paultje uit Raalte

Een D.I.Y.-verhaaltje: www.myspace.com/schwarteproducties

Geef een reactie

