Plaatjes Van Plaatjes

Kiwipop

kiwipop

Ik wil met I Jam Econo vooral artikelen en columns schrijven. Ik weet dat je het daarbij het beste kort kunt houden (lezers haken tegenwoordig snel af), maar daar trek ik me niet zoveel van aan. Take it or leave it. Dan liever wat foto’s af en toe. Ik werd geïnspireerd door een grappig filmpje op de blog van Marco Kalnenek, die z’n platenkast overhoop haalde. (http://www.marcokalnenek.nl/weblog/2010/01/10/reis-door-mijn-kamer/)

Platenkast

1995

Geef een reactie

