Meer You Are King Me!

King Me

Ziedaar, de hoes van “Them Brawlers”, de zesde van King Me. Verschillende kogels zijn door de kerk gevlogen de afgelopen weken. De eindmix is klaar, met Dying Giraffe werd een label gevonden, en de presentatie is nu definitief op 9 mei in dB’s in Utrecht. King Me zal daar optreden met Grizzly Adams en Good Dog Happy Man, twee bands die ook op Dying Giraffe zitten.

Dat is wat mij betreft een felicitatie waard, want een plaatje uitbrengen mag voor muziekliefhebbers de meest vanzelfsprekende zaak op de wereld zijn, voor een band zelf is het toch altijd weer een zware bevalling. Maar… de baby is mooi!

Intussen is de clip voor “Red Eyes” nog niet klaar. Ook die moet 9 mei gepresenteerd worden, en dat gaat lukken ook. Maar we willen veel meer beeldmateriaal! Daarom staat hieronder nogmaals het instructieclipje. En vergeet ook niet even het filmpje met FC Groningen-coach Ron Jans te bekijken. Die draaide z’n hand niet om voor wat camerawerk voor de clip. Zo moeilijk is het dus niet…

Het laatste nieuws is dat Heleen van Gigch, danseres van een van de beste dansgezelschappen ter wereld, het NND, heeft toegezegd mee te werken aan de clip. Daar zijn we enorm blij mee. Ook van haar kun je hieronder een mooi filmpje zien.

king me achterkant

You Are King Me!

Ron Jans Is King Me!

Heleen van Gigch

Geef een reactie

